Utmattad

Har sovit så sjukt dåligt de senaste nätterna. Det har varit få timmar, och den sömnen jag faktiskt har fått har varit orolig. Jag har drömt tre mardrömmar på två nätter :( I och med min sömnbrist och att skolan nu dragit igång är jag helt slut! Om jag inte hade druckit den där koppen te när jag kom hem hade jag antagligen sovit nu. Det är en ganska chill dag i skolan i morgon och när jag har slutat åker jag till Jönköping. Ska hälsa på älsklingen, men ska även fira morfar i Habo på lördag. 
 
För att försöka bota min trötthet tänker jag köra en variant av mitt hemmaspa jag hade för ett tag sedan. Ska lägga mig i badkaret med ansiksmask, raka benen och bara ta det lugnt. Siktar även på att läsa så mycket jag bara kan i boken jag läser nu (bara 70 sidor kvar av 400!) tillsammans med en kopp te. En mysig torsdagskväll alltså!
 
Bilden är från förra gången jag mös till det lite!
 

Vackra ord

Jag skulle vilja säga:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Min blogg:

Mina ord:

Trackback