Återträff

Kom precis, precis hem från återträffen med gamla klassen. Gamla klassen som i klassen jag gick ur nian med. Helt sjukt kul att träffa den delen av kompisgänget som blev estetare. Så synd att man glider isär så där. Lärarna var också roligt att få träffa, går man på en friskola så gör man, typ :P Nej men, vi hade helt underbara lärare. Saknar nog musik-Morgan mest faktiskt. Helt otroligt hur han vände klassen på vårterminen i 7an när han började på skolan. Han berättade i slutet av 9an att han aldrig någonsin gett ut så många MVG i en klass innan *stolt* Förutom att han är en grym lärare och sjukt musikaliskt (kanske en förutsättning om man är musiklärare?) så är han ganksa lik Johnny Depp också, haha xd Stört :P 
 
Jag tillsammans med tjejgänget som också började på Fridagymnasiet, Rasmus som blev estetare (musik) och Alex som också blev estetare (teater) på spexet i nian.

Vackra ord

Jag skulle vilja säga:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Min blogg:

Mina ord:

Trackback