Hair

I paketet som jag hämtade ut för en stund sedan låg en klänning jag beställt från Romwe. Den satt asbra och var skitsnygg... MEN! Tyllkjolen var sydd bakochfram, så det är bara att skicka tillbaks den och vänta ytterligare dryga månaden innan jag kan få en som faktiskt ser ut som den ska göra (beställde klänningen 20 april). Arg tjej :@
 
Som jag berättade för ett tag sedan har min gammelmormor och gammelmorfar nyligen gått bort, och nästa torsdag ska vi på dubbelbegravningen. Jag har därför försökt hitta någon fin frisyr att ha då. Jag är inte speciellt skicklig när det kommer till att styla hår, men det är kul att pröva nya grejer! Vad tycker ni om denna?
 
Väldigt skarp och fin instagram-bild...

Vackra ord

Jag skulle vilja säga:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Min blogg:

Mina ord:

Trackback