Färgbomb

Blev inspirerad av Epicfaiil häromdagen. Hon postade ett inlägg där hon tipsade om hur man lättare behåller färgen när man har lite annorlunda färg på håret. Tidigare har jag använt Revlon Nutri Color Creme 500, den är ganska rosa så mitt hår ändrar fort nyans. Jag blandade min egen färgbomb idag av den färgen jag hade över från när jag färgade det sist och nu är mitt hår lent och fint igen. Sjukt bra tips om man vill behålla färgen längre och inte behöva färga det en gång i veckan. Tummen upp!
 
Här hittar ni Epicfaiil's inlägg där hon tipsar om egengjord färgbomb!
 
Här är min fina färgbomb i balsamflaska^^ 

Vackra ord
Skrivet av: aschmanda

Nice :)

2013-11-22 @ 00:15:35
Min blogg: http://aschmandas.se/

Jag skulle vilja säga:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Min blogg:

Mina ord:

Trackback