iPhone 5

I paketet låg en ny telefon!! Min samsung galaxy ace har jag haft i ca 2.5 år och är nu helt slut. Jag har varken ta emot sms eller uppdatera appar. Ganska frustrerande! Apple är ju lite speciella, men eftersom jag har en macbook tror jag att jag lär mig ganska snabbt. 
 
Några tips ni erfarna iPhone-användare vill dela med er av?
 
 

Vackra ord
Skrivet av: Amanda

Dom är superenkla och du kommer lära dig direkt. Apple är det bästa jag har haft och skulle aldrig kunna ha något annat känns det som, är alldeles för applefrälst haha.

Svar: Än så längre trivs jag superbra med telefonen, och jag har inte stött på några problem ännu :D
None None

2013-10-09 @ 21:24:45
Min blogg: http://sommarskorna.blogg.se

Jag skulle vilja säga:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Min blogg:

Mina ord:

Trackback