Review: Lords of Salem / Les Misérables

 
 
 
Anledningen till att jag skriver om två filmer i ett inlägg och inte sätter något betyg är för att jag och Carl såg max tio minuter av båda filmerna innan vi stängde av. Orsaken:
 
Lords of Salem - Den var helknepig i början och blev ganska lame senare. Det skulle vara en skräckfilm, men inget hände. Den blev helt enkelt så tråkig att vi inte orkade se mer. Om jag ger den en chans till kanske jag upptäcker något annat.
 
Les Misérables - Har hört så mycket bra om den här filmen. Hade sjukt höga förväntningar. Dock hade jag inte uppfattat att det var en musikal, därför skar det sig ganska rejält. Jag är inte den som uppskattar musikal-filmer och när jag dessutom inte var förvarnad om det blev det ett dåligt första intryck. Får ge den en chans till någon gång för det verkar som sagt var riktigt bra!

Vackra ord

Jag skulle vilja säga:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Min blogg:

Mina ord:

Trackback